Handboll- gym- trött!

Har precis ätit lunch nu efter ett stenhårt gym pass med Sara och Anna:-)
Handbollen va inte alls jobbig... Bara lätt uppställt typ hela träningen så inte så kul:-( 
Gymmet däremot gick fantastiskt bra! Jag kände mig stark och smidig och jag kunde ta i! Dock är det inte så bra rygg- dag idag så va tvungen att bromsa mig själv lite:-( men är ändå helt slut nu! Passar bra för idag ska vi äta på hardrock café med RV för att fira Bellas 20- års dag:-D då kan jag äta med gott samvete;-)
Dom andra ska ta bussen 14.20 men jag ska åka hem och lämna bilen i Tyresö och möta upp dom i stan sen så jag behöver inte åka förrän typ 15.00. Det passar bra för jag har pratat lite för mycket idag... Så måste vara tyst en stund nu...




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0