Handboll nu!

Besöket hos Stellan gick bra! Han sprutade in väldigt mycket så tog ett tag innan jag kunde prata och det är fortfarande jobbigt:-/ får dessutom inte träna hårt nu så ska ner på träningen och rehaba och göra sådant som är lite lugnare, lite skott med mera. Har dessutom väldigt ont nu när all bedövning släppt så det är inte så kul:-( hade så tråkigt när jag fick andas in bedövning också så tog en del bilder haha!
Efter besöket mötte jag upp bästa Vendela så gick vi och åt. Hur trevligt som helst att träffa henne:-D 
Och nu sitter jag på bussen mot Nacka.





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0