In silence

Nu har det gått 3 dagar sen jag opererade stämbanden och rösten är långt ifrån bra! Därför måste jag testa något nytt nu och vara tyst så att stämbandet får vila. Idag har jag varit helt tyst nästan hela dagen! Det har varit riktigt svårt och tufft! Det finns så många saker man vill säga hela tiden och så många gånger man vill förklara eller fråga. Dessutom känns det taskigt och jag känner mig genast utanför gruppen, även fast det absolut inte är så! Alla har varit stöttande och snälla mot mig och pratat med mig och låtit mig vara med precis som vanligt bara att jag har svarat med kroppsspråk:-) sen har Matilda som känner mig så bra svarat i mitt ställe ibland haha! 
Sen hade jag ett snack med min favorit lärare Anne som stöttade mig i min tystnad:-) hon har själv varit helt tyst i 4 veckor så hon vet hur det känns! Så har många som stöttar mig så det ska gå bra! Hoppas bara att rösten reparerar sig snabbt!

Avslutade dagen med simning med Matilda. Mentalt va jag inte alls taggad så gick inte så bra... Blev 30 min ganska lugnt:-) nu sitter jag och Chillar i soffan medan dom andra är och handlar:-) 



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0