Måttligt irriterad!

Alltså vilken jävla dag! Först åker jag till simhallen, när jag är där kommer jag på att jag glömt baddräkten så jag vänder och åker hem för att hämta den. När jag är tillbaka i simhallen får jag reda på att dom stängt av motionsbassängen fram till kl 13.00 för renovering... Och eftersom jag ska åka in till stan 14.15 så hinner jag inte vänta, hinner inte åka till Nacka så det blev ingen simning idag! Irriterad tjej! Så nu blev det gymmet istället... Rehab och bål för resten av kroppen är ganska trött;-) hoppas jag hinner simma imorgon istället!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0