Sammanfattning av helgen

Lördag:
Matcherna med 01:orna gick sådär. Två förluster men det va jämna förluster. Har dock insett att jag har för få spelare som vågar ta för sig vilket jag måste jobba på!:-) tufft men lärorikt!
Sen avslutade jag dagen med en underbar kväll med Anton och Matilda!!

Söndag:
Började dagen med 3 timmar bollskola! Först pojkar 07, flickor 07 och sist flickor 06. Det va tufft att ha pojkar! Och det va svårt att ha så unga för jag är inte van med den nivån och den pedagogiken. Därför var det svårt! Men det va roligt och framförallt lärorikt:-D!
Sen hem till Lillan för att äta lunch och spela lite basket med Matilda och Anton. Sen tillbaka till Tyresö för att ha föräldrarmöte som gick väldigt bra:-) fick lite mat av mamma också innan jag åkte tillbaka till Lillan. 
Skönt att träffa RV tjejerna igen och nu ligger jag i sängen redo att sova i en nybäddad säng och på spikmatta! Skönt:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0