Vilken dag!

Simningen gick rent åt helvete idag! Kroppen var trött och skrek av mjölksyra efter 25 meter... Super trist! Gjorde att jag tappade motivationen helt och gav upp...
Resten av skoldagen har varit jätte bra och rolig!:-D vi hade ett gympa pass på morgonen följt av storforum, drama och sen studietid som jag utnyttjade genom att träna:-) helkropp med stång.
Avslutade dagen med en promenad med Matilda, båda va helt slut så blev 4 km istället för 6;-) jag såg nu att jag på två dagar har tränat 10 pass med olika intensitet så klart men inte konstigt att jag är trött i kroppen;-)
Har hunnit förbi läkaren också men skriver om det i ett annat inlägg. 
Godnatt!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0