En fantastisk dag!

Startade dagen med Flow, gick inte jätte bra då ryggen gjorde väldigt ont:-( den gav aldrig med sig heller, inte under hela dagen...
Sen gick jag och syrran till simhallen för lite träning, hur sköt som helst att komma ner i vattnet igen! 50 min och 1500 meter blev det:-D super skönt!
Efter det åkte vi hem till Morfar där vi spenderade några timmar:-) mysigt och väldigt roligt! Fick åka en del 4- hjulning vilket aldrig slår fel och bada lite, eller jag badade inte men mamma och Sandra gjorde:-)
Sen på kvällen skulle vi åka och bada hundarna men precis när vi kom till vattnet började det regna... Tur att vi inte är gjorda på socker utan vi stod ut och rätt som det var så kom solen och regnbågen:-D fantastiskt fint var det! Vi avslutade kvällen ute på verandan (den är inglasad) med massor av gott och trevligt sällskap:-) är så tacksam att få ha sådana fantastiska människor runt omkring mig!






















Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0