En kväll som väckt många känslor

Nu på kvällen kom Mike (mammas ex och min ex låsatspappa) förbi och skulle hämta lite saker. Mamma har ju slängt ut honom (med all rätt) så alla hans saker är i vårt fråd. Länge sen jag såg honom och det var jobbigt. Det väckte många känslor, både bra och dåliga hos mig. Jag vill inte skriva om det här för att det är för personligt och jag vill inte att vem som helst vet om det. Kanske någon dag i framtiden tar jag mod till mig och skriver men inte just nu...
Det vitsigaste var att jag vågade prata om det med mamma och nu känns det lite bättre.
Jag pratade även lite med Mike, även fast jag inte vågade prata om allt det jag ville prata om för jag var rädd för svaren jag skulle få... Men, kändes bra att träffa honom för även fast han och mamma inte kan komma överens och att han har sidor som jag inte uppskattar så har han funnits i mitt liv i nästan 10 år och jag hoppas hans liv löser sig snart. Både för hanns skull men också för vår, eller för min i alla fall så jag slipper oroa mig. Aja, slut pratat om det.
Vill också påpeka att Boxercise passet gick jätte bra idag! Kul och svettigt! Love it!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0