En väldigt bra dag!

Idag har också varit en väldigt bra dag!:)
Började dagen med Flow, därefter åkte jag till Karlstad för att hämta mamma och Sandra som kom med tåget, dom drog en spontanare hit till Värmland. När vi väl var i Torsby igen kom Morfar över på lunch/middag, jätte kul att träffa honom!:-)
Sen gick vi ner till byn och shoppade lite smått och gått, en fin tavla och en fin prydnad och så en sololja fick jag med mig hem:-D 
På kvällen så sprang jag och Sandra ner till badet (1 km) och sen körde vi styrka tillsammans, jobbigt och roligt! Avslutades med bad och för min del blev det 500 meter bröstsim också. Det var riktigt jobbigt bland alla vågorna! Vi tog en tur förbi mormor också, hennes grav var jätte fin!:-D 
Vi avslutade kvällen med färska räkor och rostade mackor. Räkorna hade Eva med sig från Norge (hon har jobbat där några dar). Super gott och jätte trevligt!
Dock har jag så ont i ryggen så jag vet inte vart jag ska ta vägen!:-( spikmattan hjälper inte ens... Jo liiiite kanske nu när jag tänker efter. Men inte mycket:-( aja, får hoppas att spikmattan hjälper mer när jag legat på den längre, annars får jag bara stå ut och sova bort smärtan:-/
Godnatt!:-)







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0