Ensam hemma

Imorse startade jag och Sandra dagen med 30 mim flow! Trotts att klockan bara var strax innan 07 var det redan relativt varmt ute och det var en super skön start på dagen!
Sen skjutsade jag mamma och Sandra till tåget för dom har åkt till Lund för att kolla på boende åt Sandra som ska plugga gymnasiet i Lund:-) så nu är jag ensam hemma (har varit det sen 09.00 imorse) eller Ayla är ju hemma så klart;-)
Så idag har jag bara latat mig i solen och varit nere vid sjön med Ayla så hon också fick bada:-) Jag tog en snabb sväng till poolen också för att svalka mig och det var super skönt!
Nu ska jag och Ayla snart ta en promenad hem till pappa för jag och pappa ska äta middag tillsammans idag:-D länge sen jag träffade honom så det ska bli super mysigt!






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0