Värmland

Nu är jag faktiskt i Värmland:-) åkte hit idag runt 12 för att spendera några dagar med min gammelfaster Bibbi. Super mysigt!
Långtråkigt och segt att köra hit men det gick bra i alla fall:-) nu är min moster Eva här också så har fått spendera kvällen med henne också. Vi två tog en promenad efter middagen. Vet inte hur långt eller hur länge men det var en bit. Skönt att komma ut och röra lite på sig efter en dag i bilen:-)
Ska så klart passa på att hälsa på morfar också, och åka fyrhjuling förhoppningsvis!
Aja, nu måste jag sova så jag orkar upp och träna imorgon;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0