återförenad med min älskade vän!

Åå nu har jag äntligen träffat älskade Bella igen! Vilken kväll! Jag skrev fel i förra inlägget. Det är en månad sen.vi sågs men det är på tok för länge när man är van och ses varje dag!
Bella är en.tjej jag verkligen kan säga vad.som helst till, hon är en sådan vän alla behöver!
En.underbar kväll!
Först åt vi på en.grekisk restaurang inne i saluhallen. Sen vidare till bion och såg The other women. Vilken film! Pinsam, hemsk och underbar!:-D Jag rekommenderar den!
 
Nu sitter jag på bussen hem, ska snabbt i säng, uppstigning imorgon 06.00 för simning innan Fia Camp.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0