En dag i Strömsholm!

Idag startade jag ju dagen med 4 km löpning. Gick bra och kroppen kändes faktiskt helt ok! Ryggen gjorde ovanligt lite ont för att vara på morgonen;-)
Dock stack Alma iväg från mig och efter att ha letat ett tag ringer jag Eva i panik. Det visade sig att Alma hade sprungit hem haha!

Sen har jag varit på häst tävlingarna och sett Ellinor hoppa. Kan dock inte uttala mig om hon var bra eller inte men hon sa att det gick bra så litar på henne;-)
Skönt också för Ayla har varit med hela dagen och faktiskt skött sig väldigt bra:) kul att hon fortfarande lyder mig trotts att jag varit borta typ ett år.

Sen på kvällen firade vi henne och några av hennes kompisar kom hit och åt. Super mysigt faktiskt!:-D avslutade kvällen framför TV och nu är det dags att sova. Löpning imorgon bitti igen! Heja mig haha!;-)








Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0