Fia Camp dag 1

Idag genomfördes Fia Camp dag 1 och oj vad.bra det gick!:-D jag har 20 st tjejer och killar födda 2005 och till min hjälp har jag också två hjälptränare. 
 
Det har gått riktigt bra idag! Det är ett gäng riktigt bra handbollsspelare vilket är väldigt kul!
 
Idag hann vi med 2 handbollpass a en.timme, 1 timme parkour och 1 timme lek plus massor av fri lek såklart! Hann med en lektion i hur man knyter sin.sko också!(y)
 
Sen efter det hann jag med 1500 meter simning Också, skönt att vara i vattnet igen!:-)
 
Men nu hinner jag ute skriva mer... Måste sova, uppstigning 05.50 för löpning imorgon!
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0