Fia Camp slut för i år

Idag var det sista dagen dagen på Fia camp och det var miniplanstunering som stod på schemat efter träning och 7 kamp för min grupp. 
Vi spelade.05/04 på ena planen och 01/02/03 på den andra. Det var riktigt kul och ett perfekt avslut!
 
I det stora hela har vecka varit väldigt bra och jag har fått sett en väldigt fin utveckling hos både min grupp och inderviderna jag tränat! Dock har det varit en väldigt jobbig vecka. Jag brukar aldrig vara så här trött efter en läger vecka! Kaos, vet inte hur jag ska orka två veckor på Ssc från och med imorgon...
 
Som vanligt kommer man sakna vissa barn mer än andra haha;-)
 
 
Men nu ska jag sova så.att det blir en lååång natt!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0