Home sweet home!

Nu ligger jag i sängen i Tyresö igen! Skönt att vara hemma men har haft en väldigt bra helg i strömsholm!

Idag red Ellinor jätte bra!:-D Hon hade kvalat till en final i något som typ är en serie eller nåt och så får man olika poäng (tror jag) efter placering. I denna final kom Ellinor 7:A! Helt fantastiskt tycker jag! Jag kan INGENTING om hästar och så men jag vet att flera från häst eliten tävlade i denna final och ändå lyckades Ellinor komma 7:A, så sjukt bra av henne och Fiona (hästen)!
Det va nämligen en väldigt svår teknisk bana och väldigt krävande med 15 hinder. När alla typ 20-30 ridit den så gick dom 8 bästa vidare till final round (tror jag det hette) och fick rida en bana igen (denna gång en kortare) och det var i denna omgång Ellinor placerade sig som 7a. I första omgången kom hon 8a. Jag är i alla fall sjukt imponerad av henne!:-D

Vi hängde på tävlingsplatsen i princip hela dagen och jag märkte på Ayla att hon blev trött och sliten så det var bra träning för henne! Och hon har varit riktigt duktig idag också!:-D

Men nu är jag som sagt hemma och nu ska jag sova! Imorgon uppstigning 08.30, har så sjukt mycket att göra så måste upp i tid;-)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0