Hunnit med mycket idag!

Vilken dag! Hunnit med väldigt mycket och ändå har jag så mycket kvar!

Idag startade jag ju med löpning som inte alls gick så bra. Det gick relativt fort för att vara på morgonen men fick ont i ryggen och det blev bara 3 km... Men, men, jag fick springa lite i alla fall:-)
Sen under dagen har jag suttit framför datorn i solen hur mycket som helst! Jobbar på en grej som jag inte kan säga vad det är för fel människor kanske läser min blogg;-) det var kul men väldigt jobbigt! Och nu har jag ont i nacken... Hann med rehab på gymmet och att hänga i centrum ett tag för att utöka utbudet i vår sjukvårdsväska haha;-)
Sen på kvällen var det 01 träning och den gick helt ok, både jag och tjejerna var lite okoncentrerade. Men det var kul i alla fall;-) hade tänkt springa med dom (4 km) men blev tvungen att vakta alla saker. Så när jag kom hem strax efter 20 körde jag Flow istället. Skönt men körde en hel del ben så det känns nu haha!
Avslutade denna dag med en enormt god middag, kyckling med sallad och att jobba lite mer framför datorn, snart klar!
Har även fått en insikt eller vad man ska säga idag. På Lillsved sa alltid våra lärare att om man har ett stillasittande jobb så kan man inte kompensera upp det genom att träna hårt på kvällen utan man måste röra sig under dagen. Jag har inte riktigt hållit med dom fram till nu. Efter att ha suttit framför datorn hela dagen och tränat 3 pass och fortfarande har ont i nacken så förstår jag vad dom menade:-D och jag håller med!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0