Ingen rolig morgon...

Vaknade imorse vid 07.30 av att jag inte kunde andas ordentligt... Kul! On top of that hostade jag och hade ont i halsen, eller typ inte ont, mer jätte torr... Allt detta pga pollen!:-( Jag hatar pollen! Försökte somna om men det gick inte så vid 08.00 gav jag upp och gick upp. Trycket över bröstet och andningssvårigheterna är kvar, halsont och hosta är typ borta. Bara det att jag typ inte har någon röst... Hel skumt! Hoppas detta löser sig under dagen:-)
Men nu ska jag åka ner till simhallen och simma lite, ska bli väldigt skönt och idag ska jag testa en ny teknikgrej som Matilda berättade igår som gör att det kommer gå ännu fortare för mig:-) hoppas bara jag lyckas haha!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0