Klassens dag!

Idag har jag haft en underbar dag med klassen! Vi har haft klassens dag:-)
Vi startade med en utvärdering imorse, sen var det såpinebandy vilket var väldigt roligt! Jag vågade inte vara med så mycket för är så rädd för ryggen, att allt jag kämpat för ska gå förlorat! Men jag spelade lite och det var också kul att se allas vurpor haha!
Efter luch åkte vi tilm Vaxholm där vi hängde på Pers roddklubb och hade det super mys! Vi lekte olika midsommar lekar som norsk fylla mm, mulade Per och Ulle med mumsmums, grillade, testade att ro och bara umgicks. Så himla mysigt och underbart! Sjukt fint väder har det varit också!:-D 
Väl tillbaka på lillan har vi haft något vi kallar chill fest. Där man dricker lite och bara umgås. Vi har suttit och snackat och lekt lite, bland annat burken och ordlekar. Mysigt.
Så det har med andra ord varit en FANTASTISK DAG!!!!<33
Chill festen pågår fortfarande men jag valde att gå hem då det är simning imorgon och klockan ringer 05.25 så jag måste sova nu. Så godnatt:-)










































 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0