Mot Fia Camp

Godmorgon 
Snabba puckar nu på morgonen!
Klockan ringde 05.50 och vid sex var jag ute och sprang Intervaller, heja mig! Trött och lite tidigt för.löpning tyckte kroppen men så är det ibland;-) klockan 06.20 var jag hemma igen och duschade och gjorde mig klar.
 
Nu ska jag åka iväg till skogs och Fia camp! Ett handbollsläger för barn 13-10 år! Min grupp är 10 år och jag ska ha 19 st. Till min hjälp kommer jag ha två.98:or som assisterande tränare:-) det är min.kompis Fia som startade lägret förra året då jag också jobbade. Lägret har vuxit jätte mycket sen förra året så jag hoppas det blir lika roligt som förra året men det tror jag! 
Men nu måste jag åka! Morgonmöte där 07.10!
PS, bifogar bild på min.syrra på hennes bal för såg att jag inte gjorde det igår. Fler bilder kommer men dom ligger på hennes mobil...

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0