Sol och trevligt sällskap

Idag startade jag dagen med simning, gick helt ok:-) nytt PB på 50 meter frisim, 47 sekunder! Fortfarande sjukt långsamt men det går framåt! 3 sekunders förbättring sen för exakt en vecka sen!:-)
Sen åkte jag hem till Linnèa tillsammans med Sonja, Vendela och Kristin, där solade vi, badade (typ haha) och bara chillade. Super mys! Och Linnèa bor fantastiskt fint!
Sen var det tillbaka till Tyresö för träning med 01, sista innan Holland, vidare därifrån till ledarmöte och sen vidare till Josses studentmottagning. Var tyvärr inte där förrän 20.30 typ:-( men det var kul att hinna gratta henne lite och träffas lite i alla fall;-)
Så nu är jag hemma igen, eller jag kom hem vid 22.45 typ men då satt mamma och pratade med våra grannar på deras tomt så jag gick in dit:-)
Nu ska jag sova;-)







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0