Trött tjej!

Jag är helt galet trött just nu! Måste ha sovit väldigt tungt inatt! Vaknade inte ens när mamma gjorde smoothie (min.frukost senare Idag) vid 05.40 typ och jag är i vanliga fall jätte lättväckt! Tur att det finns celcius så att jag lever någorlunda nu när jag åker till gymmet:-) lite kondition och rehab står på schemat
schemat.
Annars är kroppen ganska återhämtad efter gårdagens pass som det känns nu iallafall. Men jag antar att träningsvärken kommer bli värre... Haha!;-)
Men nu måste jag göra mig klar och dra till gymmet så att jag hinner.
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0