VT har tagit studenten, Fy fan va hon e bra!

Har inte hunnit blogga för har verkligen haft fullt upp idag!
Klockan ringde 10.00 idag och 20 min senare gick jag ut med hundarna. Vi var ute i 90 min och det var lättare sagt än gjort;-) att ha alla kopplade var tålamodskrävande och jobbigt men det var iaf en härlig promenad så där innan frukost:-)
Sen in till stan för att möta upp Sonja och Vendela och gå till VT urspring, nostalgi kan man säga och jag vill ta studenten igen!
Efter det var det hem igen, hann med att köra lite Flow 20 min innan det var vidare till Jojjos mottagning som också tog studenten idag! Super mysigt att vara där och träffa massor av Tyresö bor (mest hanbollsfolk;-)). Därifrån vidare till VT mottagning och den var super toppen bra! Där träffade jag min "andra familj" det vill säga handbollskompisarna. Helt underbart! Detta gjorde att trycket i bröstet och saknaden efter Lillsved lättat lite i alla fall:-)
Vi hängde hos VT hela kvällen faktiskt. Planen var utgång men det blev inte så. Det blev en myskväll och "chill fest" hos VT.
00.45 tog vi bussen därifrån till Slussen. Mim buss från Slussen skulle gå 01.34. När jag kommer dit står det att bussen pga framkomlighets problem skulle gå uppe på kratinavägen istället. Jag går dit och efter 30 min (då var bussen 20 min sen) bestämde jag mig för att ta en TAXI hem. Fick en riktigt skön chaufför haha! En rolig bilresa hem;-)
Nu ligger jag i sängen och ska sova! 
Klumpen och sorgen börjar komma tillbaka mer och mer nu sen jag lämnade VT och denna toppen kväll. Men som jag skrev förut så är det bara kämpa, det blir bättre!









Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0