Bydalen dag 3

Idag har jag haft en riktigt bra dag här i Bydalen! Det är med ett sort leende jag lägger mig och sover nu:-)
Dagen har bestått av ca 12 km tur som i och för sig var väldigt tråkig... Vi åkte mer längdskidor idag då jag valde den lätta turen så vi följde spår hela vägen. Gjorde sjukt ont i ryggen idag också... Tror det är efter gårdagen vilket gjorde det hela tråkigare. Varje steg jag tog högg i lännryggen ett tag vilket inte var så skönt:-( nu är det mycket bättre men har ont fortfarande. Tur att det finns spikmatta!
Sen efter turen vilade jag lite innan jag gav mig ut i skidbacken med Matilda. Jag hade sjukt kul! Länge sen jag skrattat så mycket som jag gjorde under dom två timmarna! Skönt:-D
Det va kul att åka också! Skönt med lite skidor man kan kontrollera;-)
Avslutade dagen med Afterskii i världshuset med ett band som hette "Hellre än bra", dom var väldigt roliga och det va mysigt:-)
Sen blev det lite TV kväll här hemma för några av oss. Tillslut bara jag och Matilda.
En sjukt bra dag i alla fall!:-D










Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0