Bydalen dag 5!

Idag har det varit strålande sol och plusgrader! Hur fint som helst på fjällen! Synd bara att det inte ser lika fint ut på bild;-)
Idag har vi övat hur mycket som helst på carvingsväng. Kul att känna att man utvecklas! Men efter att ha sett video så vet jag att jag måste förbättra mig extremt mycket!
Har även ägnat 3 timmar efter lunch på att lära mig åka snowboard. Matilda hade fått i uppgift att lära mig och efter 3 timmar kunde jag åka ca 10 meter i ankarliften, göra ca 2 svängar i lätt sluttande backe och röra mig med snowboarden. Haha så ingen naturbegåvning direkt;-) men det var kul och jag gav mig inte! Jag har mycket att lära men ska försöka fortsätta öva. Det är sjukt kul och skulle vara roligt att byta skidorna mot bräda. Men får se hur det blir med det;-)
Avslutade som vanligt kvällen framför TV. Först filmen Fools Goal (tror jag), sen lite lets dance och sen den nya serien welcome to Sweden,
Nu dags att sova, imorgon är det hemfång men innan det ska vi ut för den sista lektionen i backen.
















Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0