Grattis Tyresö Handboll!

Idag spelade Tyresö Handboll damer en avgörande match mot Kristianstad om en plats i elitserien. Dom spelade lika vilket räckte för att Tyresö skulle gå upp i Elitserien!!! Sjukt kul!:-D grattis Tyresö!
Önskar jag hade varit där och sett matchen men hade inte tid:-( 
Men kul för hela föreningen att ha ett lag i elitserien och så herrarna som gått upp i allsvenskan, vilken klubb! Jag är stolt tränare i Tyresö Handboll!:-D

Annars idag har jag mest tagit det lugnt efter bollskolan, hängt lite med folk i solen, busat lite med vår lärare och hissat upp lite av hans kläder i flaggstången och tvättat en hel del!;-)
Nu ska jag sova, åter till rutinerna imorgon. Uppstigning 06.30 för gym.




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0