Sammanfattning Praktiken!

Nu äntligen har jag tid att sammanfatta praktiken!

Farsta:
I Farsta fick jag hålla totalt 3 gruppträningar:-) Två spinningpass och ett Multipass. Super kul!
Jag har fått hålla i en del barnaktiviteter, framförallt under V9 som var sportlov... Det har varit kul men inte alls gett mig så mycket. Jag kan ju redan ta hand om barn och det ger mig ju inget om man tänker på utbildningen;-)
Fick vara med på många gruppträningar och framförallt träna en hel del!

Personalen var jätte trevlig! Kom in i gänget direkt och det kändes som en familj! Jag hade väldigt kul! Men det gav mig inte så jätte mycket;-)

PT- Konsulterna:
Hos Linda lärde jag mig en hel del! Hon är super, duper duktig och väldigt kunnig! 
Jag fick skugga henne med hennes kunder och sög åt mig all kunskap hon gav mig!
Sen fick jag ju även träna Lindas son Kevin som är 9 år och satsar på tennis. Det va riktigt roligt! Och fick mig nog att inse att jag vill jobba med barn/ ungdomar när det kommer till träning! Så jag tänker starta upp en hemsida där jag kommer lansera mig som fystränare:-) Linda har lovat att hjälpa mig vilket är skönt eftersom att hon är så stor inom branschen!

Linda var väldigt trevlig! Hon bjöd in mig med öppna armar och hennes kunder var också väldigt trevliga! Super skönt!

Så jag har alltså haft en toppen praktik och lärt mig massor!








Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0