Slutspel i Tyresö Handboll Bygma cup

Idag har jag varit i hallen hela dagen! Trotts att jag inte coachat har jag kollat på massor av matcher.
Först kollade jag på 02 tjejerna som tog sig vidare och vann B- finalen! Däremellan kollade jag på F00/01 A- semi. Det blev Sorunda och Guif som tog sig till final. Precis som väntat.
Sen åkte jag till Tyresöhallen och kollade på alla A- finaler. Jag är imponera av hur duktiga spelare kan vara i sådan ung ålder!
Har haft en väldigt lugn och skön dag i mitt andra hem! Handbollshallen, där jag trivs väldigt bra!
Nu är jag hemma hos mamma igen efter att ha sovit en natt hos pappa:-) jag har suttit hela kvällen och ordnat med saker för 01;orna. Ska påbörja spelarsamtal imorgon så därför har jag och fystränaren satt ihop individuella program för varje spelare. Men nu är jag klar! Dags att sova nu för det har inte blivit någon träning alls i helgen så startar måndagen med löpning! 
Godnatt!










Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0