Erikstadsbadet och vidare!:-)

Godmorgon!
Hyfsat pigg nu trotts bara 6 timmar sömn;-) om typ 20 min ska jag bege mig bort till Matilda för då ska vi åka till Eriksdalsbadet där hon ska tävla:-) jag är jätte glad över det för jag har alltid velat se henne tävla!:-D har dessutom aldrig varit på en simtävling så ska bli kul att se hur det går till!
Efter hennes tävling (hon kör bara 1 heat) ska vi åka på en liten road trip till Knivsta för att kolla på Stefan som kör duathlon SM idag:-) spännande! Har aldrig varit på ett sådant heller;-) 
Hoppas bara att solen håller oss sällskap hela dagen!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0