Gårdagen

Förutom den helt magiska kvällen igår så hann jag med en hel del annat:-)
Startade dagen med simning och det var också underbart! Länge sen jag simmat och igår fick jag känna varför jag gillar det så mycket:-) 
Sen var det tenta skrivning! Nervöst men ändå ganska avslappnat tyckte jag. Tentan var uppdelad i 4 delar (då anatomin var en hemtenta), Fysiologi, Näringslära, PT och samtalsmetodik/ beteende. Vi hade 08.50-12.00 på oss men för mig tog det till 11.00. Tentan var ju på allt vi lärt oss detta år så självklart var den svår men det kändes bra! Jag fick veta igår att jag klarade Näringsläran och PT i alla fall så det kändes skönt:-)
Sen var det ute träning i ute gymmet med klassen, kul! Avslutade skolan med beteende och på den sista delen körde vi jepperdy (stav?) och mitt lag vann! Fick ett jätte fint pris med nyttigt godis:)
Efter skolan var det träning med 01 och den gick faktiskt väldigt bra! Det var kul!:-)
Men nu ska jag koncentrera mig på rehabben!;-)






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0