Home sweet home!

Nu är jag i Tyresö igen efter en ganska seg hemresa. Startade 16.00 från Värmland och kom hem för ca 20 min sen. Men under hemresan hämtade vi häst och transport i Örebro (där Ellinor bor i vanliga fall) och tog med oss den till Strömsholm. Och så åt vi även middag i Strömsholm. Dessutom går det så himla segt att köra med transport. 

Däremot har vistelsen i Värmland varit väldigt bra! Fick träffa underbara Bibbi och fira hennes 80 års dag med god mat och trevligt sällskap!

Imorgon ska jag förbereda det sista inför Turkiet och så ska jag försöka rehabba. Ryggen är mycket bättre än igår. Imorse var den lite bättre men under dagen har den blivit bättre och bättre. Så nu lite voltaren innan spikmattan:-)
Sen sova!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0