Idrottsskador

Idag hade vi en väldigt skön dag i skolan! Fint väder också!:-D
Första två blocken hade vi PT där vi pratade om PT kunden och analyserade detta.
Dom två sista blocken hade vi Gustav Ström från Elit Rehab som föreläste om idrottsskador, väldigt intressant! Lärde mig riktigt mycket!
Efter skolan ändrade jag planen om att stanna kvar på skolan och åkte hem till pappa. En sväng förbi stan hann jag också där jag träffade en kompis Emma om ett företag hon jobbar i, dom ville ha in mig men det var inget för mig;-) 

Så nu är jag hemma hos pappa:-) vi har varit på restaurang, jag har förberett inför loppisen med 01 imorgon, hämtat mamma i liljeholmen och bakat(Y) en bra fredag! Efter att ha varit väldigt sjuk så är min kropp inte helt 100 än och jag är helt slut så ska sova nu:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0