Legat nerbäddad...

I tisdags skrev jag ju att jag hoppade över en del av Flow för att jag kände mig lite dålig. Jag tog Ipren och va med sista passet på Flow.
På kvällen hade jag en jätte rolig träningsmatch mot Dalarö men i slutet av den började jag må väldigt dåligt och på vägen hem i bilen fick jag väldigt hög feber. Så jag åkte hem till Tyresö och så skjutsade mamma ut mig till lillan för att hämta kläder och sen hit till Tyresö igen. På onsdagen låg jag i hög feber hela dagen (ca40 grader), huvudvärk och feber. Hemskt! Kunde knappt röra mig! Ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte jag skulle åka in men vi valde att vänta till nästa morgon för att sitta och vänta i väntrummet och för att jag inte skulle klarat av att åka in till akuten... Och nästa morgon (igår) var jag i princip frisk haha! Febern borta, ont i magen men i det stora hela mådde jag helt ok. Var ändå hemma så klart men kunde gå ner på 01 träningen på kvällen:-) nu ska jag tillbaka till Lillan igen!:-D JIPPI:-)
Tyvärr missade jag Tentan i onsdags och en föreläsning av SOK:-( men tentan får jag göra när dom som inte klarade den ska göra om. Så egentligen igen fara;-) får lite mer plugg tid haha:-p
Ha en trevlig fredag!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0