Praktisk PT eximination✔

Idag hade vi vår praktiska examination som PT. Vi fick 30 minuter på oss att under några ramar skapa ett 30 minuters pass som vi sedan höll med vår kund (klasskamrat) framför lärarna. Inte speciellt svårt eller så nu när man är så van att vara PT;-) och jag klarade det också! JIPPI! Ett steg närmare mot att bli "riktig" PT! Fick några bra att tänka på råd också som jag kommer ta med mig i ryggsäcken.
Sen idag har vi ju också haft BOX. Riktigt kul! En underbar träningsform! Vi körde ett 75 min pass och så en lektion gick åt till teknik. Riktigt roligt! Så en toppen dag i skolan:-)
Sen var det så klart träning med bästa laget! Ett bra avslut på en bra dag!







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0