Summering av resan

Nu är jag tillbaka i Sverige och på lillan:)

Till att börja med ska jag skriva om hur vår hemresa gick. Planet var 8 timmar sent... Det innebar att vi fick åka till ett hotell där vi fick två rum att sova i. Vi fick också mat från deras buffé. Dock kom vi inte fram förrän 23.30 och somnade 01.00... Sen uppstigning 05.00 för att åka tillbaka till flygplatsen och flyga hem. Hann dock inte äta frukost och inte fick vi något på planet. Jag åt igen vid 12.00 när vi landat, kommit ut från Arlanda och stannade till på donken. Detta innebar också att jag missade bollskolan i skuru idag och fick i panik lösa nya tränare från Turkiet, lite kaos men det löste sig bra!:-D 

Den här resan har varit riktigt bra!:-D trotts det halvtaskiga vädret har jag fått en hel del sol, kommit bort från allt och samlat ny energi:-) super skönt!
Men nu ska det bli skönt att komma tillbaka till vardagen:-)

Annars idag har jag träffat pappa, packat upp och träffat den mest underbara tjejen på denna planet, Matilda. Vi har inte setts på så länge så det blev filmkväll. Vi såg meangirls, super mys!

Nu ska jag sova alldeles strax, ska ta igen några timmars sömn:-)




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0