Allt för hälsan- och mitt kök mässan

Idag efter flow, rehab och en snabbis i skolan var jag med Bella på hälsomässan (allt för hälsan) och en snabbis på mitt kök mässan. Super mysigt och bra mässor! Fick med mig en del hem! Bland annat ert flak med celcius och en nicer dicer plus:-D Kul att spendera tid med Bella också! Tråkigt bara att man fick så lite goodiebaggs i år haha!;-) träffade även en klasskompis från Lillsved vilket var en rolig överraskning!
Fredagen avslutades med 01tröning som gick sådär och lite TV tittande. Nu sängen, imorgon bär det av mot Mariefred och fantastiska Puff!:-D 





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0