En hektisk dag!

Idag har det varit en riktigt hektisk dag!
Startade morgonen 06.30, iväg och simmade. Efter 45 min fick jag gå upp för då kom det massor med skolbarn så jag fick inte plats längre...
Därifrån direkt till skolan, idag har hela dagen gått till gutnisk idrott. En jätte gammal träningsform med olika delar. Vi fick desta på en del som ex stonka stock och pärka boll. Rätt så kul;-)
Sen skyndade jag mig till bussen för att åka hem, hämta bilen och köra till skanstullshallen. Där träning med Bolton 16-17, en träning som var okoncentrerad och extra jobbig. Sen direkt därifrån till Slottshallen där träning och fotografering väntade med mina 01:or. 18.00 startade vi fysen, löpning, intervaller och styrka i 45 min och så avslutade vi med 45 min basketspel 3mot3. Tjejerna presterade väldigt bra och dom hade kul tillsammans! En lyckad träning:-D Efter dusch och fix skulle vi fotas, som lag och individuellt. Det va kul, en ny upplevelse:-) Bilden nedan är resultatet av en bild där vi inte var beredda!
Nu ligger jag ÄNTLIGEN I MIN SÄNG, har fått mat (åt senast 11.30...) och är redo att sova! Tur att vi är lediga imorgon!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0