En lugn eftermiddag/kväll

Tentan gick åt helvete! På ritktigt! Fast det gjorde den för alla... Vår lärare har sagt att muskler och skelett är det vi ska plugga på och de flesta föreläsningar och labbar har varit på skelett... Och så kommer tentan på hjärnan, celler och idrottsskador. Jätte konstigt... Hoppas han har en bra förklaring till detta. Jag kunde typ svara på 1/3 av frågorna, sen hittade jag på svar på resterade frågor för man vet aldrig, man kanske får några extra rätt;-)

Efter tentan gick jag ner i gymmet och körde 30 min spinning och 45 min ben, riktigt skönt!
Hemma runt 18.15 och sen dess har jag slappat i soffan men framförallt har jag gjort sådana här småsaker som jag inte hunnit innan pga plugg... Så fixade träningsupplägg till Viktor (fd plastbror), mailat folk och pluggat lite. Så skönt att bara vara hemma! Jag har haft så sjukt mycket senaste tiden och varit ganska stressad men idag fick jag äntligen varva ner! Skulle gått på en föreläsning idag men den blev inställd pga sjukdom. Tråkigt men skönt på samma sätt;-) nu blir det sova som gäller! Godnatt!

PS. Bilden är från förra årets tenta;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0