Mariefred

I lördags efter ett tungt biceps/triceps pass på gymet begav jag mig tilm Mariefred:) eller rättare sagt så åkte jag först till Torshälla och Elfolk arena där jag tittade när Puff spelade match, sen åkte vi hem till henne i Mariefred:-) 
Det va kul att träffa henne och hennes familj! Synd bara att vi kom dit vid 16.30 typ så fick inte så många timmar där. Vi tog en promenad på "stan", åt middag, umgicks med hennes lillebror och helt enkelt bara va. En energiboost att få träffa henne!:-D Dock var jag tvungen att åka vid 08.00 igår för hade ju träning med Skuru kl 10... Men jag fick i alla fall några timmar med henne!:D och nu när jag upptäckt att det bara är 1 timme dit typ, då tänker jag åka oftare;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0