Vilken helg!

Startade fredagkvällen med middag på Hardrock café med lillisbrudarna! Så kul att träffa dom igen!:-D
Sen på lördagen var det lilla elevträffen för hela slanten! 10.30 var vi på skolan, då fick vi träffa de nya eleverna, äta lunch, prata med varandra och bara umgås:-) super kul! Sen var det Zumba och andra aktiviteter innan middagen. Efter middagen snackade man så mycket som möjligt med alla för att få reda på hur alla mår, vad dom gör mm. Sen på kvällen och natten var det fest! Super kul!:-D om det är några jag gillar att festa med så är det folket på Lillsved!:-D Jag körde dock så va nyckter och va hemma runt 01.30, en lyckad kväll!:-D
Idag var det match mot Skånela med 01:orna, en riktigt bra match och tjejerna visar ännu en gång vilket kliv dom tagit framåt! Jag är så stolt! Ni kan läsa om matchen här:
http://www.svenskalag.se/tyresohandboll-f01/nyheter/568727/vilken-match

Sen efter ett snabbt biceps/triceps- pass på gymet firade jag min kusins 25-årsdag. Nu ligger jag i sängen redo att sova, har inte sovit många timmar i helgen och är taggad på nästa vecka så godnatt!<3


















Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0