Gårdagen

Piggnade till lite efter simningen på morgonen, tur det!
Efter den och frukost blev det en snabbis till skolan för lite plugg med Affe och Robin, Anatomi...(Y) därifrån till Skuru för att hälsa på kanslit:-) hem för snabb lunch och sen 90 min gym- Ben! I vanliga fall är jag alltid jättetaggad på ben men igår var jag super taggad på rygg... Haha! Men ben stod på schemat så ben blev det! Jobbigt som fan och idag känns det i benen och rumpan;-) JIPPI! Haha!
Sen hem och efter det en fantastiskt bra träning med 01:orna!:-D sa jag att jag hade en ledig dag;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0