Theo, en rolig filur!

Idag har jag umgåtts med Theo, min granne på 5 år:-) vi har lekt ute och han följde med till handbollshallen där vi tittade på damerna och herrarna. Passade på att leka lite ute där också:-) en skön kille som får en att le!:-D söt är han också!

Damerna tog sig an skuru idag, Sveriges näst bästa lag. En riktigt jämn match men Skuru har en bredare trupp och vann tillslut med 2 bollar. Tyresö gör en riktigt bra match men orkar inte hela vägen.

Herrarna som mötte Ystad startade matchen med att Ystad fick dra iväg och leda med många bollar. Jag gick i halvlek men fick veta att Tyresö kämpade sig tillbaka och vann tillslut! Riktigt bra jobbat!

Nu ska jag sova, imorgon ringer kl 07.30, då är det träning innan Skurus bollskola väntar 10-13, därefter ska jag till Bollstanäs och coacha! Har jag sagt att jag älskar handboll?:-D







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0