Veckan

Den här veckan har varit lugn egentligen men känslan är inte så haha! Tror det är för jag har planerat en del för dom kommande veckorna;-)
I tisdags var jag ledig och passade på att träffa bästa VT på lunch:-) super mysigt!
I går hade vi en riktigt rolig idrottslektion i skolan som bestod av typ basket fast ändå inte. Efter 90 min var jag helt slut och genomsvettig! Men efter lite frukt var jag med och spelade 45 min fotboll på vår rast. En riktigt bra dag!
Torsdagen var också full av idrott! Amerikansk fotboll och vanlig fotboll. Alltid kul att lära sig nya sporter som man kan föra vidare och ta med i sina egna sporter:-)
Igår kväll passade jag och mamma på att baka bullar då det idag är kanelbullens dag. Tog med till hallen och spred lite extra glädje efter fredagens tuffa träning:-D

Har dock haft riktigt ont i ryggen den här veckan! Efter onsdagens tuffa gympass och ett löppass på kvällen plus alla annan träning så gick något fel... Både onsdagens och torsdagen fick jag gå på Alvedon för att stå ut:-( men nu är det bättre igen!:-D





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0