9 pass- 3 dagar

Helt sjukt! Tittade just i min träningsdagbok och har idag gjort mitt 9:de pass sedan i måndags. Trodde jag låg på 6 pass men nej haha! Lätt att glömma bort vad man tränat;-)
Startade dagen idag med styrketräning i utegymmet. Kroppen kändes ganska seg men det gick! I skolan hade vi simprov- 200 meter utan stopp och det klarade jag så klart. Passade på att simma 20 min extra så blev ett simpass. Avslutade skoldagen med ett maxpulstest. Väldigt roligt!:-D en skön runda och kom upp i maxpuls så jag är nöjd:-) när det var ca 20 meter kvar i backen tappade jag typ känseln i benen, mjölksyran var så påtaglig! En helt sjuk känsla men helt fantastisk på samma gång!:-D 
Efter skolan hade jag en intervju med Sthlm handbollsförbund då jag sökt som assisterande tränare för Stadslaget 01:-) en rolig intervju och jag pratade från hjärtat, ingen ide att hitta på svar som jag tror dom vill höra. Jag vill visa vem jag är som tränare:-) tror det gick riktigt bra! Dom har till och med skickat positiva sms nu på kvällen(Y).
Avslutade dagen med SG (Smallgroup) nere vid utegymmet, kul!
Nu måste jag sova, uppstigning 05.45 imorgon, tyvärr ingen morgonträning för bussen går 06.50:-(



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0