En härlig dag!

Ännu en väldigt bra dag på GIH! Som många andra kommande skulle jag tro;-)

Idag har vi haft två lektioner. En som heter friluftsliv typ och en som heter Tillämpande av idrottskunskap eller nåt haha! Intressanta lektioner. Förutom att på friluftsliv började vi diskutera och planera inför våra dagar ute i skogen... Onsdag 17/9 på morgonen beger vi oss ut i skogen och kommer hem fredag kväll. Så nästan tre dygn i skogen... Kul... Det värsta är att ryggen kommer förstöra för mig:-/ jag kan inte bära min packning så då måste jag fördela det på mina kompisar... Alltså vara en belastning. Och det hatar jag! Aja, ska prata med min sjukgymnast om allt så kanske han har en lösning:-) sen gillar jag ju inte sånt här med att leva ute, är så smutsigt och äckligt... Men kul ändå när man gör det med klassen:-)
Efter skolan så stannade vi kvar och övade inför en dans vi ska visa upp på lilla insparcen. Kul! Tyvärr missar jag den eftersom jag ska på cup med 01:orna men det var kul att vara med och skapa dansen:-)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0