Gårdagen

Hann/ orkade inte blogga igår...
Dagen började med sjukgymnast 07.00, därefter Rehab och sen till simhallen för lite simning:-) skönt för har inte simmat på ett tag!
Sen hem för att gå ut med Ayla och äta lunch. Började inte förrän 13.00 så hann en del innan skolan.
I skolan så hade vi seminarium. Det var väldigt intressant och läraren var väldigt bra, jag gillade honom! Det var också väldigt kul för vi fick prata en del om forskarfrågor som hur motiverar man, vad är elitsatsning, vad kommer först- teori eller praktik och så vidare. Väldigt intressanta diskussioner och kul att få infallsvinklar från så många olika idrotter! Jag är så glad över att jag går på GIH!:-D
Sen åkte jag hem och pluggade, torsdagar är nämligen min pluggdag. Vi skulle skriva ett PM på 400-600 ord där vi återberättade en essä som vi läst. En intressant men krånglig essä kan man säga!;-) men jag blev klar med uppgiften iaf och den är inskickad!
Avslutade kvällen med ett intensivt och jobbigt pass i utegymmet!:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0