#Springmedkärlek

Idag var det ett stort aranemang i hela Sverige. Kl 18 knöt alla på sig skorna och gav sig ut i löparspåret för att minnas och hedra den 21-åriga flickan som blev mördad i upplands Väsby under sin löptur.
Självklart var jag med! Jag och Sandra tog oss runt Bansjön (3.5km) på 16 min, ett bra besked för mig inför handbollsstarten imorgon:-D Kändes bra att kroppen svarade ordentligt och att jag fick upp tempot. Vi körde lite i utegymmet också. För min del blev det:
100 Utfallssteg/ben
100 Armhävningar mot bänk
100 liggande rodd (den lätta)
100 cyklar (mage)
Ett skönt pass och ser fram emot träningsvärk imorgon:-) Nu är det dags att sova,imorgon startar en ny vecka med C8 läger(Y)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0