MY mässan

Det märks att skolan, handbollen och vardagen har satt igång! Va ca 3 veckor sen jag bloggade sist... Men nu kommer jag uppdatera med lite nya saker som hänt i olika inlägg:-)

Dagarna efter nyår, 3-6/1 jobbade jag och Sandra tillsammans med en annan kille på MY mässan. Det var en mässa med 30 olika idrotter/fritidsaktiviteter. Vi jobbade för Sthlm handboll. Det höll till på sthlmsmässan och alla sporter hade sin egna del där man visade upp den på valfritt sätt. Våran "monter" blev väldigt populär för vi lyckades spela match på miniplan hela dagarna! Samt att vi hade lite annat också men det var matchspelet som hamnade i fokus:-D över 1000 barn testade på handboll för första gången och många gånger stannade barnen i timmar hos oss vilket var riktigt kul!:-D
Varje dag hade vi även ett handbollslag på plats för att få liv och rörelse i vår monter. Tumba, Norrtull, Tyresö och Stocksund. Hoppas att handbollen ställer upp nästa år för jag tror vi rekryterade väldigt många nya spelare!:)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0