Åhus Beachhandboll- så gick det

Att spela Beachhandboll var blandades roligaste jag gjort! Mycket för att det gick väldigt bra för mig tror jag:-) Det positivaste var att alla blir lika långsamma som mig i sand vilket gjorde att min passningsfint och höftskott gick hem många gånger per match. Det var kul!:-D
För laget gick det minsta bra. Många förluster och få vinter. Totalt 6 poäng på 10 matcher... Det suger att förlora, det medger jag men vi hade kul runtom. Jag träffade många härliga handbollsmänniskor och hade väldigt kul med tjejerna.
Själva festivalen eller cupen beroende på vad man vill kalla den är jag inte jätte imponerad över. Efter allt jag hört om den förväntade jag mig ett stort jippo. Och absolut, det va bra anordnat med saker runt matcherna, fanns bra mat och sånt på området men jag trode det skulle vara mer. Men som sagt, jag älskar Beachhandboll så blir det inget nästa år pga SSC så blir det definitivt året därpå!:-D









Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0