FIA Camp

Jag driver tillsammans med min kompis ett läger i Skogås som heter Fia Camp. Eller, det är hon som driver det och jag hjälper till;-)
Denna vecka har det varit full rulle. Totalt 72 barn på Campen och 9 ledare. Barnen har varit från 02 ner till 06 i olika grupper. Jag hade med hjälp av två assisterande hand om gruppen 05/06 som totalt var 23 st. En grupp med hög Hansbollskunskap och framförallt med otrolig glädje! Det har varit väldigt kul att jobba med denna grupp:-)
Hela Fia Camp blev i år väldigt lyckad, vi är glada över att så många barn vill komma och dela vår handbollsglädje och jag ser redan fram emot nästa år:-D










      

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0